Betaalmogelijkheden
Tickets
Door de vernieuwing van onze website hebben wij de mogelijkheid om echte tickets uit te geven voor sommige van onze evenementen. Neem altijd uw ticket (geprint of zichtbaar op uw telefoon) mee naar het evenement. De QR code wordt bij binnenkomst gescand. In tegenstelling tot voorgaande jaren worden de tickets vanaf nu op naam uitgegeven. Bij het bestellen van tickets wordt dan ook gevraagd om de naam en het e-mail adres van de verschillende deelnemers op te geven. Wanneer u meerdere tickets wilt bestellen, verschijnen er automatisch evenveel invulvelden voor het gekozen aantal tickets. Bestelt u tickets voor meerdere mensen? Let er dan op dat de namen en e-mail adressen verschillend moeten zijn bij alle deelnemers. Wanneer dit niet mogelijk is, e-mail dan naar support@hederahelix.vlaanderen en we helpen u verder. Is een deelnemer onverwacht verhinderd? Dan kun je altijd contact opnemen om wijzigingen door te geven. Bij onze evenementen staat altijd een datum tot wanneer dit mogelijk is. Mail hiervoor naar order@hederahelix.vlaanderen en vermeld de wijziging én uw bestelnummer. Hier worden geen (extra) kosten voor gerekend. Na de aangegeven datum is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen omdat dan de programma’s worden samengesteld. Bestelde tickets worden in regel niet terugbetaald. Mocht u problemen ondervinden met het bestellen van tickets, kunt u altijd e-mailen naar support@hederahelix.vlaanderen of een gesprek starten onderaan deze pagina. Wij helpen u graag verder. Zie hier een voorbeeld van ons bestel systeem.